Στην… κατάψυξη οι τέσσερις οδικοί άξονες, σήμα κινδύνου για τον Ε-65




E-65
Σ. Καλογιάννης στο EpiruspostΘα προχωρήσουν όσα έργα κριθούν βιώσιμα
Μέσα στις επόμενες βδομάδες αναμένεται να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο σχετικά με την εξέλιξη των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Epiruspost.gr στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκονται τα πάντα.
Μάλιστα η πορεία των τεσσάρων αυτοχρηματοδοτούμενων έργων, στα οποία περιλαμβάνεται η Ιόνια Οδός και ο άξονας Ε-65 είναι ως ένα βαθμό αλληλένδετη, καθώς σε όλα εμπλέκονται με διαφορετικά ποσοστά οι ίδιες κατασκευαστικές εταιρίες.
Χαρακτηριστική για την κρισιμότητα της κατάστασης είναι η δήλωση που έκανε στο Epiruspost.gr ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρος Καλογιάννης. «Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τα έργα αυτά βιώσιμα. Όσα καταστούν βιώσιμα θα προχωρήσουν», υπογράμμισε ο κ. Καλογιάννης.
Τα εργοτάξια τόσο στην Ιόνια Οδό όσο και στον Ε-65 έχουν κλείσει εδώ και πολλούς μήνες και φυσικά η ανησυχία για ματαίωση στην εκτέλεσή τους είναι έντονη σε όλες τις περιοχές από όπου διέρχονται.
Οι ανησυχίες γίνονται πιο έντονες μετά την βόμβα που πέταξε, μάλιστα εν μέσω των διαπραγματεύσεων με το Υπουργείο, ο πρόεδρος της ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ ο οποίος σε ομιλία του ισχυρίστηκε πως το Υπουργείο Ανάπτυξης σκέπτεται να καταβάλει αποζημιώσεις τάξεως ενός δισεκατομμυρίου ευρώ ώστε η κοινοπραξία να εγκαταλείψει το έργο, όταν με τα ίδια χρήματα θα το ολοκλήρωνε. Πρόκειται για απόφαση που δεν έχει οικονομική και αναπτυξιακή λογική κατά τον κ. Περιστέρη, και η οποία επίσημα δεν έχει απαντηθεί από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών.
Φαίνεται όμως πως το Υπουργείο δεν κρύβει την ενόχλησή του από τέτοιου είδους δηλώσεις τη στιγμή μάλιστα που βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων με όλους τους αναδόχους.
Ο Ε65 ή αλλιώς ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας είναι ο δρόμος που ξεκινά λίγο πριν από τη Λαμία και με εντελώς νέα χάραξη περνά από Καρδίτσα, Τρίκαλα και καταλήγει στην Εγνατία Οδό με την οποία συνδέεται στο ύψος της Παναγιάς.
Στο ενδεχόμενο ματαίωσης του Ε65 είναι σφοδρή η αντίδραση της Περιφέρειας Θεσσαλίας, τη στιγμή μάλιστα που στην Ήπειρο δεν ακούγεται ούτε μία κουβέντα ούτε για τον άξονα αυτό, ούτε και για την Ιόνια Οδό.
«Δεν υπάρχει πίσω σ' αυτό το έργο. Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε-65 πρέπει να ολοκληρωθεί γιατί το κοινωνικο-οικονομικό όφελος είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με το κόστος», ανέφερε σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.
«Δεν το χωρά ο νους μου ότι μπορεί να σταματήσει ένα τέτοιο έργο», πρόσθεσε και προανήγγειλε ότι θα θέσει το θέμα στον Ευρωπαίο Επίτροπο κ. Χαν κατά τη συνάντηση που θα έχουν την Παρασκευή στην Αθήνα, ενώ θα έχει νέο γύρο συζητήσεων και με τους αρμόδιους υπουργούς
.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!