ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ:Ευχαριστήρια Επιστολή του Δρ. Άγγελου Στεργίου



Mε την παρούσα επιστολή θα ήθελα να ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς τους συμπατριώτες μου, τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ.Αλέξανδρο Καχριμάνη, τον δήμαρχο Ηγουμενίτσας κ.Γιώργο Κάτσινο, τoν αντιπεριφερειάρχη κ.Θωμά Πιτούλη, τους περιφερειακούς και δημοτικούς συμβούλους, τον εφημέριο του Μεσοβουνίου πάτηρ Στέφανος, τον αδελφικό φίλο του παππού μου και επί σειρά ετών βουλευτή κ Ηλία Βεζδρεβάνη για την εξαιρετική τιμή που μου έκαναν τιμώντας με στη γενέτειρα των γονιών μου στο Μεσοβούνι Θεσπρωτίας.Σε αυτή την πολύ συγκινητική για εμένα βραδιά θεωρώ ότι στο πρόσωπο μου τιμήθηκε η αγάπη του Ηπειρώτη από όποια θέση και να βρίσκεται για τον τόπο του, αγάπη εγγεγραμμένη στο γενετικό του κώδικα αδιατάρακτη και συνεχής. Ο μετανάστης αποκτά μια παθολογική θα τολμούσα να πω αγάπη για τον τόπο του και αυτή είναι μια ανίατη «ασθένεια» για την οποία δεν επιζητά την θεραπεία.Η δέσμευση μου για την χρηματοδότηση της δημιουργίας του Πνευματικού Κέντρου Μεσοβουνίου αποτελεί ένα μικρό δείγμα της ευγνωμοσύνης που έχω στον τόπο καταγωγής μας και αποτελεί απαρχή και όχι αυτοτελή μόνο πράξη της συνειδητής μου απόφασης να προσφέρω με όποιο τρόπο και από όποια θέση βρίσκομαι τώρα ή θα βρίσκομαι στο μέλλον στην ευημερία και ανάδειξη της Θεσπρωτίας και της Ηπείρου γενικότερα.Δηλώνω παρών σε μια κοινή προσπάθεια να κάνουμε την Ελλάδα, την Ήπειρο, την Θεσπρωτία λίγο καλύτερη και πολύ πιο αισιόδοξη.

Με εκτίμηση,
Δρ. Άγγελος M. Στεργίου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!