Άννα Βίσση: «Είμαι περήφανη για όσα έκανα»




Η Άννα Βίσση αποδέχεται τον όρο «η απόλυτη ελληνίδα σταρ», δεν φοβάται να αυτοσαρκαστεί και δηλώνει περήφανη για την τριαντάχρονη πορεία της στη showbiz.

Τον όρο «απόλυτη Ελληνίδα star», τον αποδέχεται φυσικά και ευχαριστεί το κοινό της.

«Αυτά είναι πράγματα που ο κόσμος αισθάνεται και σου προσδίδει. Είμαι περήφανη και πολύ ικανοποιημένη για όσα έκανα τον πιο πολύ κόσμο να νιώσει για μένα μέχρι τώρα. Μακάρι να είμαι για πολύ καιρό ακόμα δυνατή και ικανή να εξελιχθώ κι άλλο».

Πάντως παραδέχεται ότι αν και στο καινούργιο της video clip για το τραγούδι «Τυραννιέμαι» αυτοσαρκάζεται, δεν την είναι και πολύ εύκολο.

«Το πιο εύκολο είναι η Άννα να σατιρίζει τη δημόσια εικόνα της Βίσση. Το πιο δύσκολο είναι να πατάς μετά το SEND! Περνάει ένα δευτερόλεπτο και αναρωτιέσαι αν έκανες καλά. Αυτό που σε καθησυχάζει είναι η σκέψη πως, αν μη τι άλλο, δεν ήσουν ψεύτικος. Το χιούμορ, έτσι κι αλλιώς, είναι το δικό μου μότο στη ζωή», λέει.

Όσο για τη σχέση της με το χρόνο, δηλώνει:

«Αυτό δεν σου το κάνει η ανησυχία για το χρόνο που μετράς πάνω σου, αλλά η πείρα που αποκτάς. Άρα, έχω διαλέξει να χρησιμοποιώ υπέρ τα πλεονεκτήματα της ηλικίας μου όσο περνάει ο καιρός και τις ανασφάλειές μου να τις κατευνάζω με άλλους τρόπους. Πιο πολύ χρόνο σπαταλάω στη δουλειά και στο ψάξιμο, παρά στη μιζέρια και στην κατάθλιψη που παραμονεύουν συνεχώς».

Πάντως έχει κάτι με το οποίο τυραννιέται εδώ και πολλά χρόνια.

«Με το φαΐ τυραννιέμαι μια ζωή. Γιατί είμαι μια ακόμα χαζή και ματαιόδοξη γυναίκα, που, ενώ ξέρω τι είναι σωστό για μένα, το σώμα μου, την υγεία μου, συνεχίζω να αυτοκαταστρέφομαι και να τυραννιέμαι. Να πεινάω εν ολίγοις. Τώρα τελευταία μου φαίνεται ότι μου φέρομαι λίγο καλύτερα», τονίζει.

ΠΗΓΗ: Τηλεθεατής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!