Δήμος Αναστασιάδης: «Δεν έμαθα να κάνω τον χαζό»




Για τον λόγο που επέλεξε να ασχοληθεί με τη μουσική και το τραγούδι αλλά και για το πώς αντιμετωπίζει το γεγονός ότι, λόγω του επαγγέλματός του, βρίσκεται συνεχώς μπροστά στα φώτα της δημοσιότητας μίλησε ο Δήμος Αναστασιάδης σε γνωστό περιοδικό.

«Δεν έκανα αυτή τη δουλειά για να φανώ, αλλά γιατί αγάπησα τη μουσική και το τραγούδι. Δεν με ενδιέφερε ποτέ η κάμερα και το ''δείτε με''. Δεν μπορώ να κάνω πράγματα ψεύτικα, τα οποία δεν είμαι εγώ. Μου αρέσει η αλήθεια και η ουσία στους ανθρώπους. Στη δουλειά μας, δυστυχώς, υπάρχουν πράγματα που φαίνονται ότι λάμπουν και, όταν τα γνωρίζεις, μένεις με ανοιχτό το στόμα. Ίσως για αυτό να είμαι κυκλοθυμικός» δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «People», ενώ, όσον αφορά στον χαρακτήρα του, ανέφερε:

«Έχω ένα ελάττωμα: είμαι αρκετά αληθινός άνθρωπος και, όταν αντιπαθώ κάποιον, θα το καταλάβει σίγουρα. Όπως και όταν συμπαθώ κάποιον, θα το δείξω έντονα. Δεν μπορώ να είμαι χαμαιλέων. Δεν έμαθα να κάνω τον ''χαζό'', για να γίνει η δουλειά μου. Μπορεί να σταθώ σε μια αδικία, να νευριάσω και να κάνω φασαρία».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!