Γιούρι Μελίκοφ: «Δέχτηκα το μεγαλύτερο πόλεμο από όλους»

Γιούρι Μελίκοφ: «Δέχτηκα το μεγαλύτερο πόλεμο από όλους»

Γιούρι Μελίκοφ: «Δέχτηκα το μεγαλύτερο πόλεμο από όλους»
Ξεσπά μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Γιούρι Μελίκοβ και δίνει απαντήσεις για όσα έχουν ακουστεί για εκείνον αλλά και τον πόλεμο που όπως υποστηρίζει δέχθηκε, όσο ήταν στο «The Voice».
Με ένα μακροσκελές κείμενο, συναισθηματικά φορτισμένο, ο νεαρός τραγουδιστής που αποχώρησε στον ημιτελικό του τηλεοπτικού show, έγραψε από καρδιάς και εξέφρασε το παράπονό του, για τον πόλεμο που όπως είπε, δέχθηκε.


Ακολουθεί το πλήρες κείμενο που ανήρτησε ο Γιούρι στο facebook:


«Περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας μετά τον ημιτελικό της Παρασκευής άρχισαν να με πλησιάζουν άνθρωποι κάθε ηλικίας και να μου λένε όμορφα πράγματα σχετικά με συναισθήματα που τους προκάλεσα με την παρουσία μου και τις ερμηνείες μου των τραγουδιών στο παιχνίδι. Εισπράττω με χαρά και συγκίνηση την αγάπη και τη ζεστή αγκαλιά τους... Είναι αλήθεια πως αυτοί οι άγνωστοι άνθρωποι με τα λόγια τους κατάφεραν να γεμίσουν τα μάτια μου με δάκρυα. Πραγματικά δεν ήξερα με ποιο τρόπο να αντιμετωπίσω αυτά που άκουγα και διάβαζα εδώ και καιρό σχετικά με τον τρόπο ψηφοφορίας στο Voice και προτίμησα να σιωπήσω. Πρώτα απ' όλα το διαχωρισμό των διαγωνιζομένων ανάμεσα σε Κυπρίους και Έλληνες. Είναι μια νέα διάσταση σε αυτό που λένε "το κυπριακό"... Εμφανίζονται η Κύπρος και η Ελλάδα κάπως σαν δυο πολιτικά κόμματα... όπου οι ψηφοφόροι του ενός να έχουν μεγαλύτερη συσπείρωση από το άλλο κόμμα, οι ψηφοφόροι του οποίου εμφανίζουν διαρροές...
Τέτοιου είδους αστείοι διαχωρισμοί και διλήμματα δεν υπάρχουν ανάμεσα στους διαγωνιζόμενους του παιχνιδιού, καθώς όπως έχω ξαναπεί αισθανόμαστε ως μέλη μιας οικογένειας... Σίγουρα δεν ισχύουν για κανένα υγιή σκεπτόμενο άνθρωπο. Για μένα προσωπικά, όπως και για όλο τον κυπριακό ελληνισμό πιστεύω... η Ελλάδα είναι η μητέρα πατρίδα. Έχω ξαναπεί ότι είμαι και αισθάνομαι περήφανος Κύπριος... αν αυτό κάποιοι το αντιμετωπίζουν με ρατσισμό... λυπάμαι γι' αυτούς. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να τα βλέπω με χιούμορ όλα αυτά.... Αρκετοί άλλοι εκτός από μένα άλλωστε βλέπουν με χιούμορ το γεγονός όπου κάθε χρόνο στο διαγωνισμό της Eurovision... Ελλάδα και Κύπρος ανταλλάζουν μεταξύ τους το12άρι... Είναι άραγε δυνατό κάθε χρόνο το καλύτερο τραγούδι για τους Έλληνες να είναι το κυπριακό και αντίστροφα για τους Κύπριους το ελληνικό...??? Φυσικά και δεν είναι αυτό ρεαλιστικό ... Απλά με αυτό τον τρόπο (μέσω της ψηφοφορίας της eurovision), δείχνει εμφατικά ο ένας για τον άλλον την υποστήριξη και κυρίως την αγάπη του. Και σε καμιά περίπτωση δεν είναι συμμαχία που κάνουν άλλες χάρες μεταξύ τους μόνο και μόνο για να κερδίσουν το διαγωνισμό και σε κάθε άλλο επίπεδο σκοτώνονται μεταξύ τους... Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ήρθε το Voice να δημιουργήσει ρήξη στις σχέσεις των δυο χωρών μας... Εδώ δεν το κατάφεραν αυτό άλλοι κι άλλοι που το προσπάθησαν.
Όσο για το άλλο κομμάτι των ειδήσεων που αφορούσε εμένα προσωπικά... κουράστηκα να απολογούμαι για τα ίδια και τα ίδια... Θα συμβούλευα λοιπόν τον πατέρα μου... αν τυχόν κι έχει τόσα λεφτά -όσα διαβάζω- για να αγοράσει ψήφους πίσω απ την πλάτη μου (όπως ισχυρίζονται κάποιοι) προκειμένου να κερδίσω το παιχνίδι... καλά θα κάνει να τα δώσει σ' εμένα ώστε να μπορέσω να σπουδάσω αυτό που αγαπώ... τη μουσική... σε κορυφαίες σχολές στο εξωτερικό που θα ήθελα να πάω. Ένας φίλος πριν λίγο καιρό μού είπε ότι σχεδόν όλοι όσοι έχουν κερδίσει παρόμοια talent show στην Ελλάδα δεν έχουν κάνει κάποια αξιόλογη καριέρα, και απλά απέκτησαν μια εφήμερη αναγνωρισιμότητα. Οπότε εκτός από το ότι δεν θα ήταν ηθικό, δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος για να επενδύσει κάποιος σε κάτι τέτοιο. Πέρα απ το γεγονός του ότι ο πατέρας μου θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα ήθελε να με μειώσει ως προσωπικότητα και ως καλλιτέχνη... και να μου κατασκευάσει πήλινα πόδια. Άλλωστε έχω βαρεθεί να τον ακούω τόσα χρόνια να μου επαναλαμβάνει ότι πρέπει να γίνω καλός άνθρωπος και να με προσγειώνει σε ό,τι αφορά τις καλλιτεχνικές μου φιλοδοξίες.
ΝΑΙ...εγώ ήθελα να κερδίσω και δεν το έκρυψα ποτέ.... είμαι φιλόδοξος... έχω υψηλούς και τολμηρούς στόχους... όμως ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα. Ελπίζω ότι είναι η τελευταία φορά που εξαναγκάζομαι να μιλάω γι' αυτά... και να μπορώ στο μέλλον να αντιμετωπίζω τις άδικες επιθέσεις εναντίον μου με στωικότητα, απάθεια... κάτι που δε μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή... ίσως να φταίει το ότι είμαι μικρός στην ηλικία ακόμα. Δεν σας κρύβω ότι είχα επηρεαστεί αρνητικά, αλλά αυτό ήταν κάτι που το άφησα πίσω μου... το διέγραψα απ το μυαλό μου και έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου αμέσως μόλις πάτησα το stage του voice. Δεν θα κρατήσω καμιά κακία σε όλους αυτούς που έγραψαν κ είπαν άσχημα πράγματα για μένα χωρίς να με γνωρίζουν προσωπικά. Ξέρω ότι αυτό που πουλάει είναι μια άσχημη, αρνητική ή πικάντικη είδηση άσχετα αν είναι μια βολική αλήθεια, ανυπόστατο ψέμα ή ίσως προσπάθεια συνειδητής συκοφάντησης.
Ακόμα και αν το θέλω δεν μπορώ να αλλάξω εγώ τους κανόνες του παιχνιδιού των ΜΜΕ. Η αλήθεια είναι ότι δέχτηκα το μεγαλύτερο πόλεμο από όλους τους διαγωνιζόμενους... πόλεμος ο όποιος εστιάστηκε σε άλλους τομείς πέρα από τις επιδόσεις μου ως καλλιτέχνη... Σ' αυτό το επίπεδο... δεν είπε κανένας κάτι άσχημη για μένα κι αυτή ίσως και να σημαίνει πολλά...!!! Δυστυχώς όμως για κάποιους η κατασκευασμένη ίντριγκα στο Voice υπάρχει μόνο μέσα στο άρρωστο μυαλό τους... Τέλος πάντων.... ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό Εύχομαι και στους τέσσερις φίλους μου καλή συνέχεια στον τελικό... θα είμαι εκεί να τους υποστηρίξω... ακριβώς όπως στήριξαν κι εμένα τα παιδιά που έφυγαν νωρίτερα απ το παιχνίδι και τους ευχαριστώ. Γράφω τώρα εδώ αυτές τις σκέψεις μου και είναι σαν να μιλάω με τους κολλητούς μου φίλους, όλους σας... και περιμένω τις συμβουλές σας... Δε θα κουραστώ ποτέ... να λέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους εσάς... να είστε σίγουροι ότι, εισπράττω και αισθάνομαι την αγάπη σας καθημερινά κι ανταποδίδω. θέλω να παραμείνετε κομμάτι της ζωής μου... συνταξιδιώτες μου... καθώς... το ταξίδι μόλις ξεκίνησε. Φιλιά...»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!