Λιάνα Κανέλλη: Οπλοφορώ από τότε που με χτύπησαν φασίστες!



Συνέντευξη από καρδιάς παραχώρησε η Λ.Κανέλλη σε κυριακάτικη εφημερίδα

Λιάνα Κανέλλη: Οπλοφορώ από τότε που με χτύπησαν φασίστες!
Σε συνέντευξη που παραχώρησε η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη σε κυριακάτικη εφημερίδα,μίλησε για τους φόβους της και μάλιστα δεν δίστασε να δηλώσει πως μετά την επίθεση του Η.Κασιδιάρη βουλευτή της Χρυσής Αυγής,αναγκάστηκε να οπλοφορεί γιατί φοβάται να ξαναζήσει τρομακτικές στιγμές βίας,όπως στην εκπομπή του Γ.Παπαδάκη.
Η ίδια σε ερώτηση εάν έχει προσωπική ασφάλεια απάντησε:
Όχι.Έχω άδεια οπλοφορίας από το 1992 όταν με είχαν χτυπήσει φασίστες. Με τη συμβολή της αντιτρομοκρατικής πήρα άδεια και μου βγήκε και το ταλέντο στην σκοποβολή. Όταν έγινα βουλευτής εγκατέλειψα το πιστόλι. Δώδεκα χρόνια δεν χρειάστηκε. Λυπάμαι που τώρα χρειάστηκε να το ξαναφέρω πάνω μου… το κρατάω για να υπερασπιστώ τους αθώους ανθρώπους δίπλα μου. Όχι εμένα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!