Υποψήφιος με τον συνδυασμό του Θωμά Παππά ο Κώστας Σακαρέλης


Γεννήθηκα το 1971 στα Ιωάννινα και η καταγωγή μου είναι από την Μαζαρακιά Θεσπρωτίας . Γονείς μου είναι ο Γιώργος Σακαρέλης και η Βασιλική Ράπτη . Μεγάλωσα στην πόλη της Ηγουμενίτσας όπου και αποφοίτησα το 1989 από το τεχνικό λύκειο με πτυχίο ηλεκτρολόγου εγκαταστάσεων .
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και τα τελευταία 20 χρόνια δραστηριοποιούμαι στον χώρο της μαζικής εστίασης . Παράλληλα ασχολούμαι με τον αθλητισμό έχοντας αγωνιστεί στο παρελθόν ως ποδοσφαιριστής σε Θεσπρωτό, Κέρκυρα, Ναυπακτιακό Αστέρα, Αστέρα Παραποτάμου και Α.Ο.Μαζαρακιάς ενώ έχω διατελέσει και προπονητής στην ομάδα της Μαζαρακιάς .
Μέσα από την καθημερινότητα μου ως ελεύθερος επαγγελματίας γνωρίζω και βιώνω τα προβλήματα του δήμου μας τα οποία με τον ερχομό της οικονομικής κρίσης στην χώρα μας πολλαπλασιάστηκαν και έγιναν εντονότερα . Ταυτόχρονα, η οικονομική κρίση, έχει μειώσει την οικονομική βοήθεια της κεντρικής εξουσίας προς τους δήμους δημιουργώντας επιπρόσθετα προβλήματα στην λειτουργία τους αλλά και στην ζωή των πολιτών.
Εκτός από προβλήματα όμως η πόλη μας έχει και τεράστιες δυνατότητες οι οποίες παραμένουν ανεκμετάλλευτες . Είναι υπόθεση και χρέος όλων μας να αξιοποιήσουμε αυτές τις δυνατότητες και να τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες για όλους τους συμπολίτες μας, για να δημιουργήσουμε έναν Δήμο βιώσιμο ο οποίος θα στηρίζεται στις δυνάμεις του και δεν θα είναι εξαρτημένος από την οικονομική βοήθεια της εκάστοτε κυβέρνησης και τα δάνεια.
Θεωρώ ότι όποιος θέλει και πιστεύει πως μπορεί να βοηθήσει σε αυτήν την προσπάθεια επιβάλλεται να το κάνει με όποιο τρόπο του ζητηθεί . Από την μεριά μου επειδή θέλω και πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω προς αυτήν την κατεύθυνση, αποφάσισα την συμμετοχή μου στον ανεξάρτητο συνδυασμό του υποψήφιου δημάρχου Παππά Θωμά ο οποίος διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία, τη γνώση, αλλά και τη θέληση να αγωνιστεί για το καλό του δήμου μας, μακριά από κομματικές γραμμές και πολιτικές σκοπιμότητες.
Το μέλλον του δήμου Ηγουμενίτσας μας αφορά όλους και δεν πρέπει να μείνουμε αμέτοχοι.
Με εκτίμηση
Σακαρέλης Κώστας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!