Η Έλενα Παπαβασιλείου ζευγάρι με το deejay - Βαλεντίνο;

Έξαλλη είναι η Έλενα Παπαβασιλείου με τις φήμες που την θέλουν ζευγάρι με τον deejay Βαλεντίνο.

Η παρουσιάστρια, μιλώντας στην κάμερα , εμφανίστηκε πολύ εκνευρισμένη με όσα ακούγονται για την προσωπική της ζωή:

«Τι άλλο άσχετο θ΄ακούσω; Αν και κανονικά, δεν θα έπρεπε να δίνω λογαριασμό σε κανέναν! Αλλά μόνη μου είμαι και βαριέμαι ν΄ακούω βλακείες!»

Και συνέχισε λέγοντας: «από πού βγήκε αυτό το ανέκδοτο; για ποιο λόγο και γιατί; Είναι κουραστικό αυτό και ξαφνιάζομαι!»

Μάλιστα, απαντά και αρκετά επιθετικά στους επικριτές της:

«Χαίρομαι που έχω δουλειά και καλή δουλειά. Είμαι χαρούμενη γι΄αυτό. Αν κάποιοι θέλουν να μου το χαλάσουνε, φτάνει!»

Τέλος, άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα να τη δούμε να χορεύει στο «Dancing with the Stars» χωρίς ωστόσο ν΄αποκαλύψει τίποτα παραπάνω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!