Την πρώτη του προσπάθεια στην σύνθεση κάνει ο Νίκος Βέρτης. Το παρθενικό του τραγούδι είναι ήδη έτοιμο και..
το έχει χαρίσει στην Φανή Δρακοπούλου.
Η ίδια νιώθει πολύ χαρούμενη για αυτή την συνεργασία.
Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται το -ψηφισμένο ως ωραιότερο νησί στον κόσμο- ήταν η παραγωγή μιας ταινίας σαν και αυτής με πρωταγωνίστρια τη γνωστή σε όλους, Μαριάννα Ντούβλη. Το τρέιλερ για το «Αποπλάνηση στην Σαντορίνη» είναι ένα σοκ για τις αισθήσεις. Ένα μίνι αφιέρωμα στην Σαντορίνη που κάποιους θα τους ενθουσιάσει και κάποιους θα τους εξοργίσει, αλλά σίγουρα δεν θα αφήσει κανέναν αδιάφορο. Όσον αφορά την Μαριάννα Ντούβλη, αυτή υποδύεται μια ιδιοκτήτρια ενός σπα που γνωρίζει ένα ζευγάρι που τους αρέσει να κερατώνει ο ένας τον άλλο. Ενώ τα πάνω κάτω στην «παρέα» φέρνει η σεξομανής υπάλληλος. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η ελληνική εταιρία παραγωγής ταξίδεψε σε ελληνικό νησί για γυρίσματα. Αλλά, με βάση την θετική ανταπόκριση, μάλλον όχι η τελευταία.
Ο πρώτος οίκος ανοχής για… γυναίκες! (εικόνες) H δημοσιογράφος και πρώην βουλευτής Pam Corkery, βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας του πρώτου οίκου ανοχής για γυναίκες στη Νέα Ζηλανδία. O oίκος ανοχής θα περιλαμβάνει χαμάμ, spa, δύο μπαρ και φυσικά δωμάτια που οι γυναίκες θα μπορούν να αγοράσουν τον έρωτα. Ως « την καλύτερη νύχτα που θα μπορούσε ποτέ να ζητήσει μια γυναίκα» διαφημίζει η Pam το εγχείρημά της και προκειμένου για την υλοποίησή του δημιούργησε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις προτιμήσεις των γυναικών Τι είναι αυτό που ζητάνες οι γυναίκες από ένα αρσενικό; Θέλουν τον άνδρα που θα τους προσφέρει τις υπηρεσίες τους τρυφερό ή άγριο; Μυώδη, αθλητικό ή με κανονικό σώμα; Πόσο μεγάλο θέλουν το μέγεθος του πέους του;Θα πήγαιναν μόνες τους στον οίκο ανοχής ή παρέα με τις φίλες τους; « Όλο και περισσότερο οι γυναίκες νιώθουν σεξουαλικά απελευθερωμένες και πιο ανοιχτές στις χαρές, τον ενθουσιασμό και την αμαρτωλή ηδονή του σεξ και της...
Είναι απίστευτο αλλά συνέβη!!! Ο ΟΛΗΓ, ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας, έκανε δύο πολυδάπανες διαφημιστικές καμπάνιες προκειμένου να πετύχει την αύξηση της κρουαζιέρας. Όπως αποκάλυψε το Ράδιο Ηγουμενίτσα, παραθέτοντας και όλα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, οι καμπάνιες αυτές είχαν «απώτερο στόχο την προσέλκυση Κρουαζιέρας και την ενίσχυση των διεθνών μεταφορικών ροών του λιμανιού, ως σύγχρονου Ευρωπαϊκού, εντεταγμένου στα Δίκτυα Διευρωπαϊκών Μεταφορών».< Μπράβο θα μπορούσε να πει κάποιος στον Οργανισμό και τη Διοίκησή του για την πρωτοβουλία προβολής. Αλλά όταν πληροφορηθεί πως η πολυδάπανη αυτή καμπάνια έγινε σε ένα νομό της Ηπείρου και σε έναν άλλο της Μακεδονίας και τα χρήματα πήγαν σε δύο μέσα ενημέρωσης, τότε άλλα καταλαβαίνει κι άλλα σκέφτεται. Εκτός αν κάπου στα ορεινά πλέουν κρουαζιερόπλοια και το γνωρίζει μόνο η διοίκηση της ΟΛΗΓ. Μπορεί μήπως να δικαιολογήσει την επιλογή – ή την σπατάλη- και να βρει μία πειστική απάντηση, όταν μάλιστα στην πόλη της Ηγουμενίτ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου