Μπέσυ Μάλφα: "Δεν είμαι η Σιδηρά Κυρία"

Μπέσυ Μάλφα: "Δεν είμαι η Σιδηρά Κυρία"
Πολύς ντόρος γύρω από το όνομα της τις τελευταίες μέρες. Πολλοί άφησαν να εννοηθεί πως δημιουργεί εντάσεις και προβλήματα στο πλατό των γυρισμάτων του "Είναι στιγμές". Τι απαντά η ίδια σε αυτό;
"Έπεσα από τα σύννεφα όταν ενημερώθηκα. Αρχικά έσκασα στα γέλια μαζί με όσους ήταν μαζί μου στο γύρισμα και μετά δεν το πίστευα", είπε η γνωστή ηθοποιός στο Tv έθνος.
Η ίδια ξεκαθάρισε πως το κλίμα μεταξύ των συναδέλφων και συνεργατών της είναι εξαιρετικό και νιώθει ευγνώμων που σε τέτοιους δύσκολους καιρούς έχει δουλειά. "Είναι δώρο να έχεις δουλειά στις μέρες μας και αντί να το εκτιμήσω κάνω σκηνές; Γελάω τι να κάνω; Εδώ ο κόσμος χάνεται κι εγώ ξαφνικά είμαι μια Σιδηρά Κυρία για να κερδίσω τι;"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!