Ευαγγελία Αραβανή: Ο Ηλίας Βρεττός και το ενδεχόμενο ενός παιδιού!

Ευαγγελία Αραβανή: Ο Ηλίας Βρεττός και το ενδεχόμενο ενός παιδιού!
Για την προσωπική της ζωή μίλησε η Ευαγγελία Αραβανή!
Η Ευαγγελία Αραβανή μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Όλα Καλά» αναφέρθηκε στοDancing With The Stars, στην κριτική που δέχτηκε η εμφάνισή της με την Κατερίνα Στικούδη, αλλά και για το ενδεχόμενο της απόκτησης ενός παιδιού.
«Ήταν πραγματικά υπέροχα! Αν μου λέγανε να πάω ξανά, θα το ξαναέκανα. Μου είχε γίνει τρόπος ζωής. Το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ γιατί και ο χορός είναι κάτι που αγαπώ. Μπορεί να ήταν κουραστικό, αλλά ήταν πάρα πολύ ωραίο» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Δεν στεναχωρήθηκα που δεν έφτασα στον τελικό. Δεν μπορούμε όλοι να είμαστε κερδισμένοι».
Πώς αντιμετώπισε την κριτική που δέχτηκε μετά την εμφάνισή της μαζί με την Κατερίνα Στικούδη;«Εγώ προσωπικά δεν περίμενα ότι θα αναπτυχθεί τόσο πολύ το θέμα. Από τις πρόβες λέγαμε ότι θα είναι μια πολύ ωραία εμφάνιση και αρκετά σέξι. Εμείς το διασκεδάσαμε και χαρήκαμε γιατί ακούσαμε πολύ ωραία σχόλια».
Η Ευαγγελία Αραβανή παραδέχτηκε πως έχει κάνει λάθη στην πορεία της: «Σίγουρα όλοι έχουμε κάνει λάθη στη ζωή μας, ειδικά όταν είμαστε μικρότεροι. Το θέμα είναι να μαθαίνεις και να μην τα ξανακάνεις».
Η Ευαγγελία Αραβανή αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή: «Είμαι ερωτευμένη, είμαι πολύ καλά», ενώ για το ενδεχόμενο ενός παιδιού τόνισε: «Δεν θα το έλεγα. Είμαι πολύ ευτυχισμένη, αλλά όχι για παιδάκι δεν το σκέφτομαι. Μακάρι να με ευλογήσει στο μέλλον ο Θεός να αποκτήσω ένα παιδάκι». 


Γράφτηκε από 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!