Αίτημα του Περιφερειάρχη Ηπείρου για εκπτωτικές κάρτες στην Εγνατία
Με έγγραφό του προς το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ο Περιφερειάρχης επαναφέρει το αίτημα για την εφαρμογή εκπτωτικής πολιτικής για τους συχνούς χρήστες των διοδίων και ειδικότερα για όσους κινούνται τακτικά από Ιωάννινα προς Ηγουμενίτσα (και αντίστροφα) και από την περιοχή Μετσόβου προς Θεσσαλία (και αντίστροφα).
Ο Περιφερειάρχης υπενθυμίζει ότι η Διοίκηση της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. από τον περασμένο Ιανουάριο είχε υποσχεθεί την εφαρμογή εκπτωτικής πολιτικής για τους συχνούς χρήστες της Εγνατίας Οδού και καταλήγοντας τονίζει ότι μετά την έκδοση της ΚΥΑ, για την αύξηση από σήμερα των διοδίων, είναι επιβεβλημένη η λήψη απόφασης για την εφαρμογή ειδικής τιμολόγησης για τους συχνούς χρήστες του οδικού άξονα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου