Μπλόκο τα ξημερώματα από μεικτό κλιμάκιο Περιφέρειας-Τροχαίας-ΣΔΟΕ στα σαράβαλα Αλβανικά λεωφορεία

Την κατάσταση στα χέρια του πήρε ο Αντιπεριφερειάρχης Γ. Καραμπίνας 
Από τις 1 μέχρι τις 4 τα ξημερώματα του Σαββάτου, μεικτό κλιμάκιο αποτελούμενο από υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μηχανολογικού της Περιφέρειας Ηπείρου, της Τροχαίας Ιωαννίνων και του τοπικού ΣΔΟΕ πραγματοποίησε, στο ύψος του Epirus Palace, αιφνιδιαστικούς ελέγχους σε περίπου 30 διερχόμενα Αλβανικά λεωφορεία, με αποτέλεσμα από τα μισά περίπου οχήματα να αφαιρεθούν οι πινακίδες. Οι παραβάσεις ήταν πολλές και εγκυμονούσαν κινδύνους όχι μόνο για την ασφάλεια των επιβατών τους αλλά και για την ασφάλεια των υπολοίπων οχημάτων που κινούνταν στο εθνικό οδικό δίκτυο. Βρέθηκαν οχήματα χωρίς χαρτιά, χωρίς ταχογράφους, χωρίς να έχουν ελεχθεί μηχανολογικά, χωρίς να πληρούν τους όρους ασφαλούς μετακίνησης των επιβατών, άλλα με υπεράριθμους επιβάτες, αποτελούσαν κινητές βόμβες, οπότε λογικό ήταν να τους αφαιρεθούν οι πινακίδες και να τους απαγορευτεί η περαιτέρω κίνηση στη χώρα μας. Ένα μεγάλο μπράβο στον Αντιπεριφερειάρχη Γιάννη Καραμπίνα που ξενύχτησε στην εθνική οδό, αφού με δική του πρωτοβουλία συντονίστηκε η όλη δράση, η οποία έκανε την αρχή για να μπει μια τάξη στο μπάχαλο που επικρατεί στο εθνικό δίκτυο της Ηπείρου από την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία των προβληματικών Αλβανικών λεωφορείων. Βγάζοντας πρώτοι την είδηση μπορεί να… «χαλάσαμε» το Δελτίο Τύπου της Περιφέρειας, όμως ένα «πουλάκι» του EpirusGate ήταν εκεί και μας είπε τα καλά μαντάτα. Και τα καλά πρέπει να λέγονται…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

O Πολιτιστικός Σύλλογος Κεστρίνης στο πλευρό του 18χρονου Δημήτρη Κολιομίχου που δίνει μάχη για τη ζωή

Εντυπωσιακό γκράφιτι σε 11όροφο κτίριο!