Ο "Ριτζ", ο "Θορν" και η... Θεοδώρα Ελλάδα! Η κόρη του Τέως Βασιλιά είναι η γραμματέας της διάσημης σαπουνόπερας



Η μικρότερη κόρη του Κωνσταντίνου και της Άννας Μαρία, πρωταγωνιστεί στη σαπουνόπερα - θρύλο των ΗΠΑ και μιλάει για το ρόλο και το όνομά της.

Λίγο πριν το γύρισμα, η κομμώτρια της φτιάχνει τα μαλλιά.
 
 
 
 
Η κόρη του Κωνσταντίνου και της Άννας Μαρίας, Θεοδώρα, έχει αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στη θρυλική σειρά των ΗΠΑ, “Τόλμη και γοητεία”. Η μικρότερη κόρη του τέως Βασιλιά βρίσκεται στο Λος Άντζελες από τις 5 Σεπτεμβρίου και κάνει εντατικά γυρίσματα για τη σαπουνόπερα που προβάλλεται επί 25 χρόνια.
Η Θεοδώρα υποδύεται την Alison, μια Αγγλίδα γραμματέα που βρίσκεται κοντά στην οικογένεια των Forester και ζει τις ίντριγκες και τα σκάνδαλά τους.
“Πέρασα από οντισιόν και όταν μου δόθηκε ο ρόλος προετοιμάστηκα κατάλληλα για αυτόν… Την πρώτη ημέρα των γυρισμάτων ήμουν αρκετά νευρική, αλλά όλοι οι υπόλοιποι ηθοποιοί μου φέρθηκαν σαν να ήταν οικογένειά μου. Περνάω πλέον πολύ καλά. Έχω, βέβαια, να μάθω ακόμα πολλά και είναι γεγονός ότι όλοι μου φέρονται υπέροχα”, δήλωσε στο ολλανδικό περιοδικό Royalty.
Όσο για τα κακεντρεχή σχόλια, η Θεοδώρα Ελλάδα (αυτό είναι το επώνυμό της-Theodora Greece) δηλώνει…
“Δεν είναι αλήθεια ότι πήρα το ρόλο στην “Τόλμη και Γοητεία” λόγω του ονόματός μου. Είναι κάτι που αγαπώ πολύ. Ακόμα κι αν ήμουν κακή ηθοποιός, κάποια στιγμή θα με απέκλειε ο χώρος. Δεν δίνω σημασία σε τέτοιου είδους σχόλια, γιατί το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Ξέρω, όμως, ότι πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι με προκατάληψη απέναντί μου”.
Όσο για το όνομά της, Θεοδώρα Ελλάδα, η νεαρή ηθοποιός δήλωσε…
“Το όνομα Θεοδώρα Ελλάδα το είχα αποκτήσει απ’ όταν ήμουν στο γυμνάσιο. Άλλωστε είμαι περήφανη για την καταγωγή μου και δεν έχω κανέναν λόγο να την κρύψω. Είμαι αυτό που είμαι και ελπίζω ότι ο κόσμος θα με κρίνει για τη δουλειά μου και την προσωπικότητά μου”.
Τέλος, αναφέρθηκε και στους γονείς της, τον Κωνσταντίνο και την Άννα Μαρία, λέγοντας…
“Οι γονείς μου γνωρίζουν για τη συμμετοχή μου στη σειρά και είναι πολύ χαρούμενοι για αυτό. Θέλουν να ξέρουν πότε προβάλλονται τα επεισόδια στα οποία συμμετέχω και συγκεντρώνονται μπροστά από την τηλεόραση για να τα παρακολουθήσουν. Είμαι ευγνώμων για αυτό.”

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!