ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ: Γνωστή νέα ηθοποιός αποκαλύπτει: «Γύρισα στο χωριό για να έχω ένα πιάτο φαγητό» (ΒΙΝΤΕΟ)



Για τους περισσότερους Έλληνες … το να είσαι ηθοποιός  εν έτη 2012 …  δεν σημαίνει ΦΩΣ,  αλλά:  χρήματα, δόξα, και δημοσιότητα. Είναι όμως στα αλήθεια έτσι ;;; Η πραγματικότητα είναι πικρή, σκληρή και δύσκολη για την πλειοψηφία των ανθρώπων που υπηρετούν την υποκριτική…
Οι παραγωγές στην τηλεόραση είναι ελάχιστες και όσοι τυχεροί δουλεύουν αμείβονται με καθυστερήσεις που φτάνουν έως και τους 24 μήνες, ενώ στο θέατρο τα χρήματα που παίρνει κάποιος ηθοποιός είναι πλέον σήμερα σαν χαρτζιλίκι.. Ένα από τα θύματα της οικονομικής κρίσης, λόγω των αβάσταχτων μέτρων  είναι και η νεαρή ηθοποιός Αγγελίνα Παρασκευαϊδη, που την περασμένη χρονιά συμμετείχε στο σίριαλ Βασιλιάδες…
Η Αγγελίνα όπως η ίδια εξομολογήθηκε στην εφημερίδα  Espresso αναγκάστηκε λόγω της κρίσης  να επιστρέψει στο πατρικό της στην Μυτιλήνη. «Έχω μετακομίσει στην Μυτιλήνη. Μένω εκεί με τους γονείς μου. Εξάλλου επέλεξα να μη δουλέψω του χρόνου» είπε χαρακτηριστικά. 
Όπως ανέφερε: «Ο μπαμπάς μου είναι γιατρός και η μαμά μου δουλεύει στο ιατρείο. Άρα, αφού είναι έτσι η κατάσταση κι εγώ δεν μπορώ να συντηρηθώ πια, δεν θέλω να το ρισκάρω. Προτίμησα να βοηθήσω τον μπαμπά μου αυτή την στιγμή , όπου ξέρω ότι ένα πιάτο φαγητό θα το έχω».
Δείτε την εμφάνιση της Αγγελικής στο πετυχημένο σίριαλ του μέγκα οι “Βασιλιάδες”:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η νέα ταινία της sirina με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη

Απίθανα φωτογραφικά «παιχνίδια»!

Γάτες πιάστηκαν… στον ύπνο σε αλλόκοτα σημεία!